Livrare

Livrarea către Cumpărător a produselor/serviciilor achiziționate, este efectuată prin intermediul unei firme de curierat rapid. Livrările se vor efectua, în medie, în 72 ore de la confirmarea comenzii. În toate cazurile în care Cumpărătorul își exprimă opțiunea în scris pentru rezilierea contractului și anularea comenzii, dacă produsul a fost deja plătit de acesta, Vânzătorul va înapoia sumele plătite în eventualitatea în care plata a fost efectuată înainte de data livrării produsului/produselor comandat(e), sumele plătite vor fi rambursate în totalitate, conform legii, în termen de 30 de zile.

Livrarea produselor comandate de către Clienți prin intermediul site-ului teomo.ro se va face pe teritoriul României, dacă e nevoie Teomo va livra și înstrăinătate.

Comenzile mai mari de 250 lei, beneficiază de transport gratuit (doar în teritorul României) în aria de acoperire a firmei de curierat.

Pentru comenzile aflate sub pragul de 250 lei, Cumpărătorul suportă o taxă unică de livrare de 30 lei pe comandă.

Pentru coletele mai mare de 60 sticle este necesară plata în avans prin Ordin de Plata a minim 50% din valoarea acesteia, după caz.

Plata produselor comandate se poate face:

  1. Ramburs/numerarla livrare
  2. Virament bancar în contul nostru
  3. Online prin card bancar
  4. Plata cu numerar la ridicarea mărfii din magazinele noastre

În cazul în care Cumpărătorul nu poate fi găsit la data și ora stabilite pentru livrare, va fi apelat la numărul de telefon declarant, în caz contrar, teomo.ro va păstra bunurile comandate timp de 3 zile lucrătoare, interval în care va contacta Cumpărătorul pentru a definitive livrarea. În cazul în care nici de această dată Cumpărătorul nu va fi găsit, comanda va fi anulata. În cazurile special (produsele comandate nu se află în stocul nostru sau al furnizorului, dificultăți de transport) ne rezervăm dreptul de a prelungi corespunzător perioada de livrare.

În măsura în care Cumpărătorul revine și resolicită comanda, toate costurile legate de noul transport sunt în sarcina sa.

În cazul în care Cumpărătorul nu furnizează informații corecte cu privire la facturare sau livrare, teomo.ro va putea refuza livrarea, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului, sau va putea stabili un nou termen de livrare, după îndeplinirea lipsurilor. Teomo își rezervă dreptul de a refuza o nouă livrare în măsura în care comunicarea inexactă ori eronată a datelor sus menționate s-a realizat cu intenție și fără justificare.

Teomo.ro nu își asumă responsabilitatea pentru întârzierile cauzate de firma de curierat, responsabilitatea revenind integral acesteia, subscrisă garantând exclusiv îndeplinirea obligațiilor care țin de propria persoană și proprii angajați.

În cazul în car Cumpărătorul achită contravaloarea produselor însă până la momentul livrării/ridicării lor se răzgândește, nejustificat, anulând comanda ori refuzând preluarea produselor, Teomo.ro va restitui prețul achitat, urmând ca din acesta să se scadă eventualul cost al transportului – dacă acesta a fost efectuat – precum și orice altă sumă reprezentând eventuale speze suportate de Teomo.ro ca urmare a lansarii comenzii asupra căreia s-a renunțat în mod nejustificat.

Confidențialitate

Informațiile de orice natură furnizate de către Cumpărător Vânzătorului, vor rămâne în proprietatea Vânzătorului. Atunci când un Cumpărător/Vizitator își creează un cont pe teomo.ro, va primi comunicări comerciale din partea teomo.ro doar în măsura în care și-a dat consimțământul expres, selectând opțiunea corespunzătoare. Datele colectate cu privire la newsletter și alerte sunt confidențiale. Teomo.ro va putea selecta Cumpărătorii/Vânzătorii cărora le va trimite newsletter și alerte. Nici o declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va fi făcuta de către Cumpărător/Vizitator cu privire la Comandă/Contract fără consimțământul prealabil scris al Vânzătorului.